On Stage
Kennis voor je personeel of organisatie. Praktische workshops en inspirerende keynotes met een berg kennis en ervaring, een hoop entertainment en een snuifje humor.
Een Ranger op het podium
Je wilt de kracht van digitale marketing en online communicatie op een manier uitleggen aan je personeel of de leden van je organisatie die echt blijft ‘plakken’.
Trek De Rangers op het podium voor een ongebruikelijke, maar verhelderende én inspirerende workshop of keynote.
- Social Media communicatie voor KMO’s
- Online Marketing en communicatie
- Slimmer online adverteren
- Meer rendement halen uit je klantendata
- Cybersecurity voor ondernemers
- De kracht van E-commerce
- ….
Voor je bedrijf of je organisatie
Tijd om de leden van je organisatie te inspirereren rond de kracht van online marketing en communicatie. We spreken (en werken) rond een verschillende topics en zorgen dat de sessie steeds aansluit met de aard (en de noden) van het publiek.
Workshops
Tijd om je organisatie echt iets ‘aan te leren’ ? In onze interactieve workshops gaan we aan de slag. Met een berg technische skills en een hoop praktische voorbeelden krijgen je deelnemers de kennis en de kunde om wat ze opsteken toe te passen in de praktijk.
Keynotes
Een wervelende keynote om je organisatie te inspireren? Een sessie die nog lang in de hoofden van je deelnemers blijft nazinderen? Dat komt voor elkaar. Met een berg ‘oorlogsverhalen’, heldere inzichten en een snuifje show zorgen brengen we een verhaal dat echt blijft “plakken”
Hoe boek je De Rangers
- Vertel ons rond welk onderwerp je De Rangers op het podium wil jagen.
- Zeg ons waar en wanneer het doorgaat en wie er in de zaal zit.
- Geef aan WAT je wil dat het publiek gaat onthouden als we klaar zijn.
- We nemen contact met je op om het contept samen uit te werken.
- We spreken een tarief af, leggen de boeking vast en gaan aan de slag.
Een berg ervaring
De Rangers staan iedere dag met de voeten in de praktijk. We werken met ondernemers en organisaties en snappen heel erg goed wat hun grootste uitdagingen zijn. Zo brengen we geen boodschap uit de ivoren toren maar kennis en ervaring uit (en voor) de dagelijkse praktijk.
Een streepje ‘show’
Jouw publiek kiest ervoor om naar ons te kijken (in plaats van naar Netflix), dus zijn we hen ook wat verschuldigd. Met een streepje ‘show’ zorgen we ervoor dat we de volle aandacht van de zaal vasthouden. Heldere inzichten, anekdotes (of cowboyverhalen) uit de praktijk, en een vleugje humor zorgen ervoor dat het publiek zich geen seconde zal vervelen.
Een hoop “goesting”.
“Toen ik buitenliep had ik energie voor 20” Het is maar één van de vele quotes die we horen van mensen uit het publiek. Want we vinden het belangrijk om mensen “goesting” te geven. We vertellen daarom niet wat ze “moeten” doen maar wat ze “kunnen” bereiken met de digitale middelen aan hun vingertoppen. Mensen inspireren om morgen nog beter te ondernemen dan vandaag ? Daar gaat het om!